BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 31 March 2011

~ sebabak berdialog~

Ada dua org anak kembar. namanya Leman dan toni.mereka sudah dewasa dan
telah beristeri. Leman mempunyai sebuah perahu yg sangat usang.Kebetulan
suatu hari isteri Toni meninggal ketika menaiki perahu Leman. Beberapa
hari kemudian seorang wanita tua berjumpa Leman, dan secara tidak sengaja
menyangka Leman adalah Toni yg baru kehilangan isterinya. Wanita itu berkata kpd
Leman...

wanita tua : saya turut bersedih atas kehilangan yg anda rasakan.Tentu anda merasa sedih...

Leman      : (Tam yg menyangka bahawa wanita itu bercakap tentang perahunya lalu menjawab) tak apalah, sebenarnya memang dah lama saya ingin membuangnya…dah tua,lagipun memang tak berapa menarik sejak pertama kali melihatnya. Bahagian bawahnya sudah lapok dan berbau busuk..Bahagian buntutnya dah teruk , lubang bahagian depannya pun dah sangat lebar. Setiap kali aku menggunakannya, lubangnya bertambah besar dan bocor. ” saya rasa yg paling merosakkanya ialah semasa saya meminjamkannya kepada 4 org kawan. Saya sudah ingatkan kawan2 keadaannya sudah tidak berapa baik. Tapi mereka masih juga mahu menggunakannya. Mereka berempat cuba masuk ke ke dalam serentak dan akhirnya ia terbelah ditengah2...

Mendengar kata2 itu wanita tua itu pun pengsan… .. ~tamat~

(mihahahhahaha ahaksss adesss jahanam citer ahakss ngeee~)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...