BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 4 July 2011

~ idea..oh..idea ~





salam....waaaaa tuuu la kau..org nk wat blog ko gatal nk buat gak..pastu ko tinggal bila da bosan ( mngata diri sendiri ngeee~~) hak3..lama da aku tak menulis..nk wat camna aku ni da ada kerjaya...bz dgn kerja aku..siang malam keje nk cari rezeki..simpan duit nk bantu kuarga..NAK KAWEN..(yg tu no komen ngeee hik3 aikkk)... sebenarnyerr aku sendiri pun da xder idea nk menulis dalam blog aku ni...konsep blog aku pon aku tak tahu lagi..maksud aku hala tuju blog aku nih..aku nk kekalkan 1 konsep ke,konsep rawak ke..tp aku cuba lerrr tak bagi blog aku ni kelam macam tu je...hah aku da mngarut tak kelaut cina selatan da nih adesss...ok la.. aku sebenornyerr bru je terpikir nk sambung cerita si bubur ayam tu..klu korang baca la post aku yg sebelum nih ( baik korang baca..aku tiom kang..errkk yg pompuan je la miahahha) ok la aku pon nk out nih..t la korang tunggu sambungan citer tu..tata...zasssssssssss ( erkk motor boyan laju lagi tak?)mihahahhaaha salam.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...