BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 5 April 2011

~Bercerita episod 1~

Pada suatu hari di waktu petang,angin bertiup sepoi2-sepoi bahasa..ketika itu  bubur ayam mengadap lappy nyerr melayari fesbuk (facebook) di ruang tamu rumahnya..(cilakak apa angin sepoi2 bahasa lam umah,angin kentut ada la adess,dah nk wat cmna dah bahasa dia cmtu haha..)..bubur ayam berkenalan dengan  mac chicken deluxe  yang dia sendiri selama ini tidak menyangka pm (bukan perdana menteri tp private msg) dia dibalas dgn sepantas kilat mcm motor yamaha 135 lc boyan hak3 ( ni sapa nyer kes nih smpai aku terikut nih ngee~)..jadi bermulalah perbualan diantara bubur ayam dan chicken deluxe….

Bubur ayam        : hye awak..
Chicken deluxe   : hye..
Bubur ayam        : cantik mata awk  mcm bulu penyapu umah saya hik3..
Chicken deluxe   : eeeee jahatnyer awak..xmo kawan la mcm niey..
Bubur ayam        : hehe sory saya guwau je..tp siyes mata  awak cantik sgt..tergoda saya huhuhu…
Chicken deluxe   : yela tu,saya tau la saya tak lawa..tapi comel tu ada la hehehe…
Bubur ayam        : perasannyer org tu hehehe ( perrrghhh perasan nk mampos )…
Chicken deluxe   : hehehe sikit je pown..gegeh la awak ni…
Bubur ayam        : hurm klu saya minta no tepon mak awak bleh tak?
Chicken deluxe   : hah?(dengan perasaan yg bangang lalu bertanya) Awk nak buat apa no tepon mak
                             Saya? ( dengan muka ala2 cipan makcik enon mnunggu jawapan)..
Bubur ayam        : ye la nnti senang la nak minta awk terus hehehe..guwau jer..saya nk minta no tepon
                              Boleh?  
Chicken deluxe   : hurm boleh tapi awk janji jangan bagi kat sapa2 taw.. 01* ******* ( uik xleh letak)
                             
Bubur ayam        : okey saya janji xkasi sapa2..huhuh thanks syg muaah3 ( hak3 blom sempat apa2 dah Syg2..apa lahanat nyer citer nih..jahanam skrip)…
Chicken deluxe   : eeeee gatal!!! gegeh~ ( sambil tersipu2 mcm biawak komodo xpakai baju)….



Sejak hari tu mereka sering berhubung ..hari ke hari perhubungan mereka makin rapat .. dari pagi sampai ke malam mmg tak jemu..klu tak call mesti msj..perrghh..mmg tak sayang krdt tol..mcm mana kedai  topup si tambi benjol dekat depan kedai runcit senah dangdut tu tak kaya..adesss..nk buat cmna nama pun bercinta yer tak..bila da kemaruk sgt sanggup berhabis duit…korang tak yah tipu la korang tak penah jadi mcm ni..hipokrit semata2.. aku sendiri pon sama dengan jerr ngn mamat nih adessss..hak3.. erkk adesss rasa malas da nk tulis nk main poker plak..lain edisi la plak..tu pon korang nk baca la wkakaka ngee~ zasssssssss..
Bersambung~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...